2006-12-05 01:46:14素姬

04.12.2006. (Mon)



星期六gor日同sammi 行左好耐街~then dinner~再then去左rex度一陣就走la~間房好正~但個feel就一般la~可能係因為我唔識d人掛~唉~是但la~反正我已不太care la~嚴重唔夠訓之時就去做國際馬拉松la~十個累字...

係我訓左大概一個鐘之後就俾姐姐呼喚左出去la~叫我陪佢去買野(not shopping gor 隻)~真係好似做左佢secretary 咁lor~係隨傳隨到gor隻~~不過其實我又唔mind ge~反正都係陪下姐姐je~無乜所謂~~

中午同姐姐~靚妹~sammi & 三文一齊lunch~食pizza hut~正...!!!

今日姐姐晚黑好閒~因為佢愛人同佢朋友們都唔得閒~所以佢就好閒la~咁我就陪佢la~~行左一陣~買左d chocolates 俾自己 & 條魚~then 姐姐車我遊左陣~十二點左右先返屋企~幾like 咁樣呢~其實以前一直就好想有一個frd係可以同自己呢到去gor到去~唔一定要有節目先出黎~唔一定要搵d野做先得~只係出黎遊下~逛下都可以gor隻~~所以都幾like同姐姐一齊~尤其是討厭出主意ge我~有姐姐拿主意~幾好丫~~!!hee..

今日見到姐姐ge愛人la~唔知點解唔係好自然咁~可能唔熟掛~i wonder...may be 下次會好d ge~


上一篇:01.12.2006.(Sat)

下一篇:07.12.2006.(Thu)