2005-05-14 23:11:11流星

family day~

今日係family day...
同阿媽去飲茶~~佢仲約0左個研究玄學0既朋友一齊添~~~
佢問起我學業0既野wor~~
之後佢就話我個人唔適合做屬水同金0既行業~~
即係飲食or關於機器0既行業wor~~
um...聽完佢講之後...我就更加肯定自己唔會再揀酒管...
我都係疊埋心水轉choice啦~~~既然都咁多人支持and講酒管無得做~~
不過我呃0左校長添~~我洗唔洗返去同佢講聲唔洗俾個校長推薦0既位我呢?
不過而家咁多科都in 哂0既情況下先轉choice真係都幾蝕~~唉~
其實我都唔係迷信0既~~~只不過我係信命運~~
既然命運要我聽到呢番說話~~~就即係有所暗示啦~~~so...我係信0架~~

之後約0左mandy 擰音樂會0的飛wor~~
好期待~~有alex同ping pung~~
不過最想知0既就係邊個係神秘嘉賓~~~可以肯定0既就係佢係金牌0既歌星...如果係基仔就十級開心lu~~~~

今日都真係幾happy 0架~~
見到三個好耐無見0既fd~~~第一個就係mandy啦~~
之後就係斌斌同飯飯~~~
斌斌無再好似以前咁有李燦森feel lu~~不過靚仔0左就真0既~~~
不過...我今日見到佢竟然有心跳加速0既情形出現~~~呆哂~~kaka~~
飯飯就無以前咁靚仔...不過佢就好似變0左咁啦~~~
係變好0左~~起碼佢而家肯出0黎做下野~~~唔再係食屋企0既大少爺~~~


而家又接多份補習lu~~~~~
每個月又賺多7xx lu~~~月薪接近3000~~~yeah~~
我話過我接埋呢份...如果有多就彈俾fd~~因為再接就要開埋二五六...唔想囉~~
而家0既生活好happy~~~
逢一三四朝早起身就打下機~~~~晏0的先出去補習
二五六日就可以有返自己生活~~~~同0的fd玩下...or 休息加打機~~
其實我另方面都想留返二五六做義工~~不過apply 0左咁多份都無reply 0既~~
乜而家做義工都要咁煩0既咩???
我又唔想0係元朗做wor...我想衝出元朗...識多少少出面0既人...而家識得0既真係太少喇~~生活圈子太細~~
希望快0的有reply啦~~~~~