2005-05-08 00:11:11流星

峰壽司~

尋晚都唔知發咩神經...同考phy前一晚一樣...眼光光望天光~~
so就起身打機...打到7點搵唔到個遺跡就去訓~~~
一訓訓到1點就知奶野~~~
因為約0左兩點出去causeway bay做激光脫毛wor~~~
咁我咪仆出去...
好唔開心...出到去...dora 同其他人0的booking都 full 0左...無得做~~~
要等到5點半wor...但係5點半我又約0左人嘛~~
so就cancel 0左啦~~~
不過女人錢真係好鬼好搵...成幾千蚊一個療程...仲要係一個療程只做一個部份~
如果我唔係識人而且有個大discount我係唔會去做0架~~~

無得做...就去行街啦~~~
行行行...買0左對adidas...本來想買多個斜咩...但係大0既就賣哂得返個細我又唔想要wor~~so...淨買對鞋...
俾完錢之後好後悔~~~
因為我醒起我前幾日同低b豬行街先買完一對~~
so low b...一個星期買0左兩對鞋~~
唉...算啦~~

0係sogo個market度睇到0的巨峰...
135一盒...一盒大概有廿粒~~
即係你食一粒落肚就等於食0左6蚊~~
我0係日本...135蚊真係可以大食特食~

then我同姑姐&堂弟去0左峰壽司食~~
呢間野好鬼出名~~個個都話好食~~咪去囉~~
唔怪得0的人等個幾鐘都行~~~
就連普通0既蟹柳壽司都可以整到咁好食~~~
我0地每人兩碟~~真係超正~~~
我堂弟個鰻魚壽司都癲癩地~~~條鰻魚起碼有廿幾cm長~~
其他壽司更加唔洗講啦~~~總之就係正爆啦~~~
雖然每人大概一舊水...但係個個都好滿足咁走~~~都算抵0既~~~


p.s.今日見到好多明星...個個都好易認~~
因為個個都好濃妝=_=