2004-10-05 17:26:49▊呀﹏丹︴。▊

//]]]唉..也__**

好唔kai心呀..
好鬼憎d呀婆呀...
今日呀..
咁放學啦//
搭車啦//
口甘 751得1卡
咁上啦..
好鬼big wo..
咁有安琪 冇野獱住啦//
咁去到e院個站啦...
鄧o左下啦//
之後個fd 整到我隻腳wo/
咁咪叫law..
之後sa姐同茵茵 笑..
之後個d 咁既老太婆叫我地唔好玩wo..
又話我地冇家教,問我地曳過d 男仔wo..
咁果時開始唔開心啦/./
又冇lala殺出個8婆又話我地..
我真係好唔kai 心law..
x佢地個肺呀..
鬧鬧鬧//
咁鍾2鬧..
去青山鬧啦///
><
d 人咁衰..
之後我地落車啦..
果2條茂利..
睥住我地wo..
如果我唔係著住校服..
我實串佢law...
唉..
都唔g點解d 人咁冇禮貌ga..
short ga