2006-12-12 23:10:34高高小姐

呼~

呼~是我鬆一口氣的感覺
我有一異樣的感覺
我覺得
剛考完一科
似考完所有
一份輕輕的感覺
鬆一鬆~~~

極感謝天父~我說要把這個古漢語EXAM 卷獻給天父
要獻好的東西給造物主喎~
至少,我過到自己果關,滿意~~
THX ECHO,MAYMAY~~~U2 HELP ME A LOT~~~
THX KOK~~~你咁忙,要小心愛錫自己~你好快自由啦~~~
記得做我秘書啊~

找了KAREN LEE .很高興,很久沒見~
剛收到豬香電話,一聲問候,多謝
剛收到劉老師的電郵如下:

Dear Students,
Are you studying right now? Don’t worry, when exam starts, it soon will be over(just within one week, right?). You will be "free" soon, indeed very soon. Though I can see you have quite some hard times when doing the course assignments, you can make it since all of you are good students to me.
When you do the exam, don’t be so overwhelmed with "excitement" and "anxiety", please put down names and numbers on the front and bottom flips of the answer scripts.
God Bless you guys.
Lau Yin Ping

我感到十分溫暖,我還忍不住覆了她
這刻,很累,但好平靜~