2004-11-10 20:21:07  ‘ 牛B〕〕

鞋..’〕

           今日放學”〕同糖..惠’細細〕慧慧”kiu*
去左元朗廣場呢..*陪細細買禮物俾佢老豆唷"

加買冷衫喔”點知我地就睇鞋..
          我同糖係*Catalog”各自睇中左對boots’牙!
        靚靚架’〕但係其實我睇中兩對牙!都好靚靚牙...
          跟住去左..seve隔離個間睇鞋牙!!
              我睇中左一對鞋牙..靚爆’’
  
            有史而來最靚既!!>w<
         我聽日就買!!!必定牙!!
               呵呵...
                   
                     冇錢=.=!
      唉...
              唔打住喇!