2004-09-26 03:21:07  ‘ 牛B〕〕

haha~”〕

吾...今日同糖出左旺角喔...’激開心架!!

我買左一個袋啦...一件衫....一條頸巾....不過都仲未過夏天..
我就買頸巾....係唔係好傻呢??

所以米俾糖同惠b話囉....〕〕>w<

不過我又好鍾意啵..”〕不過糖買既野多過我....但係唔知點解..
我拎既野多過佢既!!=.=

好鍾意我買個件衫牙...好靚靚...’但係唔係一件普通衫黎架!!!!!!

好鍾意牙....呵呵呵...

冇人會同我撞衫喇...哈哈哈~*跟住我地緊係番元朗啦,,,
搵惠b嘛..徐左惠同瑩b咋...如果唔係冇人可以令我同糖番元朗架!!!

我地就去左個朗屏公園坐囉///跟住有個叫”恆恆”既小男孩坎過黎玩牙!!

我地陪佢玩呀!!佢係咁叫我地捉佢牙~雖然好攰...但係佢真係好得意架...
好鍾意佢牙...我地走既時候佢好唔捨得架...仲問我地下次會唔會再黎..
我地緊話會啦!!!

然後我地就番左屋企喇....番左屋企冇耐...2家姐就番左喇...
同埋男朋友啵^u^~

跟住我就訓左一陣啦,,,,一陣咁多啦,,,唔係好多架咋...
然後就同d牙姨///牙婆食飯囉...番到屋企冇耐!!
有人搵牙強...收數!!><
好驚牙.....驚到爆牙....係即時爆個隻啵...咁你就知我有幾驚啦!!
係唔係先...
唔打喇...攰喇!!