2004-09-10 23:21:06  ‘ 牛B〕〕

嬲爆"〕

今日唔係好辛苦啫”〕〕
冇之前咁辛苦喇~*雖然都好辛苦,,辛苦到我可以任何時間都訓得著咁!
起碼我可以做番個乖乖女丫~

但係肥leung”都叫左我行上行落牙~*
首先落左2樓....叫我去1c班搵一隻碟喎!

然後”佢再叫我去地下搵老師,〕
佢唔舒服牙~*
佢仲嘔tim~~
我上到黎既時候~我見到佢頭髮到有嘔吐物牙!!

我見到激想嘔牙~*><

嘔.....

跟住佢問我邊兩個fd(同班)成日幫我手!
我就話係糖b..瑩b*
佢就叫我帶埋佢地放學之後搵佢喇..*

放左學我地4個就去左G11搵佢啦....佢出到黎”
因為佢唔識惠b...所以佢問我係唔係我個fd.....
我緊係話係啦!!!但係唔同班...

佢就拉左我同糖b..瑩b一邊....
佢就俾左張書簽我地啦~佢話上面句野好有意思..
句野係咁既:當一個人去幫助另一個人,
               會使兩個人都變得剛強。

就係咁喇....跟住當然就係番屋企啦!
我係乖乖女黎ga ma*”呵呵!!

我一番到屋企就訓覺!訓到8點幾食飯~*

食完就開電腦!點知........玩唔到icq囉~

好死嬲囉...激想打爆個電腦囉!!><激死!!
玩唔到icq....仲要電腦黎做咩啫!!!><

魚魚魚”好嬲牙!!!!!
就好似如’果冇得上網...要個電腦黎做咩牙!!!!!
好想死牙!!!