2004-08-25 01:21:06  ‘ 牛B〕〕

令一個我//]*

吾....
  我好唔鍾意今晚既感覺呀**〕

        但係又覺得呢個感覺係我一直想要既感覺>>
人有時矛盾先覺得快樂..〕〕

           可能係啦\]呢一刻既我<<*
係我最鍾意既性格牙..]]我可能係傻啦””我仲未知自己想點╯

我算唔算情緒化呢??我好容易就喊...好易就笑╯好易就唔開心~

好易就快樂*
            可能因為我EQ唔高喔..
所以唔係咁識控制情緒啦〃
            可能我今朝仲好開心〃〕
但係到左夜晚我可能冇啦啦喊.....
                 我可能係癲掛!

唔知呀!^u^