2007-06-03 03:18:32亮貞貞

Order Coordinator

六月一日 星期五

今日tata終於比個title同封信我
係Order Coordinator

冇咩感覺

開始接手Inspection既野
已經感受到Chi哥的長氣同麻煩

Raymond係一個好人
但我唔係
我諗我頂唔順既時候
我會直接出聲

今日亦都係叻叻返新工第一日
我諗佢都好開心可以搵到呢份工
比以前果好pay咁多

放左工
就同左佢去cwb行街食飯
但行左成晚
先買得果一件背心
佢好d
買左一對鞋同一件衫

之後就搭車返屋企
係等車期間
見到有對情侶博晒老命係咁跑追巴士
哈哈 原來係Eric同Samantha
佢地個樣勁搞笑
於是我就send個msg去笑下佢

以下就係我地既對話
c:我剛剛叫到你同Samantha亡命追車,個樣勁好笑
e:咩呀,我係家中喎
c:是你故意欺騙,何必呢?何必呢?
e:我沒有沒有沒有,從未欺騙過水上居民

哈哈 勁無聊
我無再覆佢
因為要比錢架