2007-05-27 02:02:32亮貞貞

借醉抽水

五月二十五日

今晚放工同左一班DD既同事去唱K

首先去左清亭食飯
八點半就開始我地既唱K之夜喇
估唔到SAMANTHA同ERIC都去

雖然女仔就少左D
今晚都玩都OK開心

成五點走
返到屋企都天光LU

第二日睇亞KEITH既日記
見到佢都有講擒晚唱K既野
如下:

每次也是這樣子,借醉抽水,其實真的很看不過眼(but seems none of my business....),這就是堅持只要她們不去就會 cancel 的原因嗎.......?

2K + G < B + C ?

睇完之後
我覺得好SHOCKED
我好想問佢,但問完又點
我好想同BONNIE講

我唔知佢指既係唔係LEO
但講真
睇完,我真係唔開心
我唔知自己係唔開心佢咁諗丫
定係唔開心佢地真係借醉抽我同BONNIE水
不過講真
我唔覺比佢地抽水

唉,但係就算我唔覺
我都唔想佢地有心想咁做
我一路都認為佢地係好人黎架
莫非所有男人都係咸濕
都是賤人
??????????????????