2004-11-29 21:07:29尚未設定

好消息

今日搭車返學就係度背日文啦..好up up咁
人地以為我自閉
返到去唔駛排隊~正啦!!
之後上comm就同歐馬講w-inds. <----成為我地上comm堂既習慣
佢話俾我講到溫唔到書喎..扮勤力
小息都係吹下水,冇乜特別事
eng堂又繼續講w-inds. 個ms qoo又係度話我地嘈
勁煩,話左我幾次=.=殺她死
我地冇理到佢,勁講w-inds.
哈哈~我又狂嗌cyorin-cyorin..痴左線
小息嗌野口,原來佢扮聽唔到,頂丫~
死野口同學..肥春雪
跟住hist堂,間書&聽佢吹水
佢俾我地休息果陣我訓著左..但隱約聽到阿sir係度講波
咩利物浦,車路士,曼聯
lunch去左大+樂食..咁耐以黎第一次讚d野好食
勁飽~不過而家大家樂好少人去食..唔知點解
上快咀王堂,今日都冇乜野..個咀都唔係好快
econ堂係度簡野食,遲d x'mas party
諗起都想食!!~
補完課打俾fd,佢個死野去左fanling,又要殺她死
自己搭k返屋企la~收到ctystal個msg
一睇,仲以為係keyman send黎
笑死我..經理人
同佢傾電話,又聽到carrie把聲<---成日鬧我,衰人
我又要投訴你,禮拜6去你間舖度踩場~哼!!
返到屋企就睇hello project個04 summer
食緊飯果陣..收到個好消息
好開心~希望到時真係成功la~~keekee