2007-07-10 17:29:53超人

-﹏- 放假中的我 -﹏-

-﹏- 考完試到宜家~都仲係放假~仲未開始搵工,身邊 d 人都開始搵工~我諗我過多一排都要開始~雖然我仲有 part time 夠生活~不過都唔可以咁樣就算……full time 遲早都要搵……

-﹏- 前排同老婆睇左 shrek 3,哈哈~好搞笑~特別係隻貓~扮可愛真係一絕~做盧仔扮仲抵死~哈哈哈哈~不過個 story 都唔錯~入面有好多經典童話故事串連埋一齊~哈哈~但出黎個 result 都唔錯~

-﹏- 我份人好得閒~當想買一樣野~但買唔到,就會好自然想買第二樣野……前排又出現番……首先……我想買 agues b o既 黑鋼錶~但好貴 $2500,諗左好多都未決定買唔買好……之後想去望下……諗住望到就會下定個心啦~點知老婆就開始黎料……咁就收皮~之後睇 hi-tech 又見到 canon 有部相機唔錯 wor,我其實一直都想買……有時見到 d 得意野都想影下~老婆一聽到~哈~又黎料~第二輪發炮……又收工~到呢排,可能自己一直都 save 左 $$ 買錶~所以上星期日……消費額成 $1051 -.-,先係買左 7 隻 dvd(有 matrix,reload,revolutions,千與千尋,pirates of the caribbean - the curse of the black pearl,第二集 o既 dead man’s chest,同埋一隻舊片 the mask) + 2隻 vcd(shrek 1 同 2)呢度都成 $626……之前又去左 city super 買野成 $283,最後又去左食雪糕……$50……加上食晚飯……$92……咁就 $1051……-_-

-﹏- 上星期六老婆黎左我屋企……我地挑戰一桶雞,哈哈~老婆食左 1 個飯 + 2件雞收皮~我就要硬食 7 件雞 + 1 個飯 + 2 個薯蓉……哈~多謝老婆啦~~~~~~

-﹏- 呢排好 like 呢張相~個女仔好搞笑~哈哈哈哈~

ps: 沉迷在機戰世界中 -﹏- -﹏- -﹏- -﹏-