2004-06-29 00:07:59low b b

I Love U BaBe~~~

今日成兩點先起身再咁瞓真係人都死。之後約咗babe chi,被騙話到咗....scare die me。

開心的途旅程而家開始.....27/6
1.去到tst我哋緊係要去有冷氣地方先..我哋去咗birkenstock同converse專門店逛逛.....哈哈最後我哋入咗機舖玩photo hunter,賽車,打鼓tim........好掂呀hah.......

2.second station is 元綠...gd gd gd...
食到好飽好正呀

3.我哋去海旁--星光大道.......可以同華仔手印影相食pop corn .....勁影相...好靚呀

4......好無理頭咁入咗shopping mall行,媽媽突然打來....我哋find a silent place to call her.點知就俾我哋見到部影卡機.....影咗三張....都叫你cap放後面型d同靚d,hehe...不過都好好好靚 >,<

Love u babe chi~~~~glad to have a nice day with u~~~‘
hope i can have the chance always la
>,< >,< >,< >,<我愛你