2003-10-27 16:59:39小雲雲

名字

年頭的時候有兩個宣教士來到我工作的地方工作兩年, 當時其中一人話我聽我個英文名在聖經中都有出現的, 佢話係一個人物, 但我又唔知係咩人喎.

到前兩日我同佢地傾開計的時候, 講到以前向教會唔係用尼個名的, 佢地話我選對名喎, 因為在聖經上同名的人係幾好的, 我有d似佢喎, 但佢地又唔記得清楚在那一章節中提到, 加上更加唔知點用中文話我聽, 於是我又唔知其內容了.

再到今日, 我終於上網查下這個人物在聖經中的內容, 原來蠻好的, 因為"Esther"在舊約中記載, 佢係書珊城的王后, 又靚又得人鍾意, 且都既聰明的, 又知足常樂, 詳細我唔講la, 唔知我會唔會好似佢咁呢?