2003-06-21 10:59:39小雲雲

Taking Rest

終於考完試la, 真係好辛苦, 特別係我加埋差唔多得一日時間去溫一科, 早上用完腦, 下午又要溫書, 唉~~~ 差d以為自己可能就死咁制, 而家考完la, 又要驚個分, 雖然出左兩科分la, 不過都係我知道會合格的科目, 最驚哥d都未出, 仲要等一個星期呀~~~

唉~~~~~~ 尼個考試, 令我完全咁屈服於佢之下, 實在慚愧!

有個朋友同我講過, 唉一次會短幾年命, 亦話, 你覺唔覺自己成日都"唉"呀? 其實我都覺得架, 不過真係好慨嘆嘛!

而家最想做既就係好好咁休息, 同埋同朋友出去玩, 要休息話難唔難, 話易唔易, 因為得番夜晚可以做到, 至於玩就難la, 因為尼兩日d friends都唔得閒, 冇街去, 所以係悶多.

但今早有一個好搞笑既對話出現, 話說我返到公司, 我女boss(比較好人的)走過黎同我講:"你終於考完試la!" "係呀!" "今早係咪好難起身呢?" 冇錯,所以我遲左d, "係呀, 好難起." "其實你可以請多一日假休息吓嘛!" "我冇咁多假呀, 暑假又有可能請喎, 我冇咁多假俾我用呀!" 其實我响到示威緊, 一年得七日假, 邊敢請咁多呀! 且咁多野跟, 主任都唔俾啦, 唉~~~ 當中仲有幾句關係我這一兩日要做既野同可否有時間休息既對話, 我就唔打出黎la, 不過我覺得好搞笑的, 我知佢出於好意的, 不過我既實際情況唔許何我咁做o者.

好耐冇講咁多野la, 舒服灑~~~@