2003-04-29 11:59:40小雲雲

*懷念*

近幾日, 响我最需要時間做功課溫習既時候, 我居然發夢喎~~~

我好掛住d friends, 好懷念同佢地出夜街.去K.去玩.飲野等...... 雖然佢地身在世界不同的角落(包括澳門), 雖然我好少contact佢地, 但真係好掛住佢地呀~~~~ 但佢地係咪都係咁miss我呢?! 我諗係掛! 我究竟幾時至可以見到佢地呢? 到佢地都在澳門的時候, 我地係唔係又可以成日見到呢? 我都唔知呀!

wa, 你地你地呀, 係你地la, 得閒call我啦! 無論係澳門定在外的, 特別係不在澳的, 到你地返到澳門之後, call我啦! 最好返之前單聲我知啦! :p