2008-07-21 02:15:19小雲雲

想~~法~~

頭先睇睇下"火影", 無端端心血來潮, 走左去睇幾個近期有更新space的舊朋友的space, 因為我n世無同佢地聯絡了, 睇完之後, 我晌到諗, 似乎大家近排都好多事幹發生呢! 有好有壞, 亦有人認清自己方向, 有人受病患困擾, 有人堅持不死信念併鬥中,...

令我想起幾年前, 收到一個同學兼朋友的死訊, 那時係我第一次覺得, 人生無常, 可以及時行樂可能亦係福氣...

雲上真的仍有太陽嗎? 尼排日日落雨, 幾乎一個月只有幾日太陽, 係咪預意太陽即將會離開大地呢? ...

唔經唔覺離開那小小的單位已經兩年半了, 剛剛睇到友人的space, 知道佢不但回歸澳門, 更去了某單位, 亦回歸母校當他的專職, 令我百感交雜.

又睇到一位師弟, 近排似乎有所領悟到甚麼似的.

那我呢? 方向. 想法. 信念. 併鬥心, 全部都唔知去左邊了; 唯一知道的就係我的身體仍生存緊, 即係話我仍要在這個大社會中打滾.