2008-01-15 14:19:38小雲雲

2007年 12月17日(一) 東京第二日/即最後一日

終於都完結左七日的行程了, 好疲倦, 但好開心, 可惜未到第六日已經諗起星期二要如常返工係幾咁辛苦。

17日星期一哥晚步出機場不久, 即到同事貓哥電話, 問我返到澳門未, 嘩, 佢好勁呀, 我才剛步出香港機場咋, 佢打黎的時間剛剛好, 佢仲話可以打的士去碼頭車我返屋企添, 因為星期一晚較少的士在碼頭的(我講俾佢知的), 多得佢我至唔使晌碼頭等的士, 因為我十一點四十五分至去到香港港澳碼頭, 買到一點的船飛, 好彩我早入閘, 俾我排到十二點半的後補位落船, 返到澳門係18日半夜一點半, 十五分鐘即步出澳門碼頭, 再等左約十分鐘, 我就見到貓哥o既的士了, 唔使十五分鐘, 大約半夜二點十分左右我就返到屋企拿, 嘩! 超快呀! 哈哈!

此行裡我識左幾個幾好的朋友, 有魚旦、Monica、亞哥Edmund同亞嫂Jacqueline等等, 最緊要係同佢地仲有聯絡嘛! haha~~ 下次我去香港又有多幾個朋友仔可以約了, good!!



友人日記內容:

『2007年 12月17日(一)

太陽系第三惑星地球連邦香港支部特殊機關走難小隊隊長, Report Duty!!

昨晚收拾行李之時我直叫救命, 幸好在千歲機場買了個巨型麻包袋把衣服全塞進去, 整個旅行箱的空間都給換回來, 否則連能否拿著行李走十步也成問題。以下則為本大爺的終極裝備:35 公升背包x1、中型 (近大型) 旅行箱x1、足夠運送屍體的麻包袋x1、單肩旅行袋x2、三腳架x1、以及內藏巨大忍者刀的棍狀紙箱x1… 從未如此仆街過…。

最後一天了, 先到酒店餐室吃早點, 終於記得試試納豆, 那是種畢生難忘的味道, 連我這個垃圾照啃的怪傢伙都會作嘔。所以, 有興趣到地府拜見閻王大人的話記著要來一大碗!!

第一站是東京皇居門前的 ”二重橋”, 一個幾乎沒有自由行人士會去的地方。這附近原來感覺不錯, 空間異常廣闊, 那個戰國武將楠正成的騎馬雕像太棒了。

這之後就是銀座 ---- 一個我十年來都沒踏足過的老牌商業區。這裡的東西非富則貴, 但好歹也在地標和光百貨前拍了幅照片。跟小雲百無聊賴地在有樂町附近的 Big Camera 閒逛, 總算知道傳說中那些橋底食肆的確實位置, 下次可能會光顧吧。

午飯在連鎖店 ”築地玉壽司” 解決, Lunch Set 只是 1200 Yen 左右, 這個價錢當然無法要求有 Toro (也不可能有魚市場那邊的質素), 但由師傅手握送到面前也很超值了。最後一擊是玩具博品館, 無意中買了一輛 Tomy 的 Mazda Rx-7 搖控車, 1000 Yen 就算不玩買來墊煲底也好!!

去成田時還順道到台場走了一轉, 這邊的蛋黃醬章魚燒很美味, 個人認為比出名的 ”銀 Daco” 更勝一籌。好啦好啦, 旅程要結束了, 每次抵達機場都覺得尚未玩夠, 而今次除了在航空公司 Check- in 外, 更要走到郵局把忍者刀以空郵寄回家, 我可不想臨門一腳才被海關充公…。

成田 Terminal 2 比 Terminal 1要有趣多了, 禁區內的購物中心應該最近來了個大翻修, 漂亮得很。而最沒想到京都地區專有的八橋燒餅都有售, 如此順手又叫我如何可錯過。

一機無話, 只是乖乖地看了套 ”五星級大鼠”, Pixar 果然真有你的。在行李帶附近跟 Mandy、小雲 及 Monica 道了別, 一個人乘巴士回去, 這幾天實在玩得意想不到地盡興…。  』