2007-10-08 02:10:08小雲雲

"該"與"不該"

好無聊咁過左一個周末, 雖然昨午去左一個唔多熟的教會朋友的婚禮, 由睇住佢地認識、到拍拖、到結婚, 感覺幾有趣。

同時見到好多人, 佢地好似好開心咁, 出奇地居然仲有人叫得出我全名, 好驚! 但有d人雖然我認得, 但已經唔記得個名了, 佢地同我講左好多野, 令我不禁晌到諗我應唔應該返去呢? 但如果只為開心而返去的話, 咁就無意思了, 除非仲有其他野令我想返去啦! 其中有一位長輩講左一句好認景的說話: "你睇下會唔會返黎啦有機會的話!" 哈哈, good, 講得太好, 好到我都唔知喎! 哈...

出奇地, 我晌婚禮上見到一個小學同學, 我地互望左幾次, 都無出聲, 最後我覺得, 無理由大家識左咁多年, 雖然好唔熟啫, 都應該"say hi"丫! so我主動叫左佢, 講左兩句就算了, 但總算有打招呼丫! 另外, 我又見到一個新郎哥的中學同學兼好友, 哥日係做伴郎, 我同佢都ok熟的, 所以見到面都有主動打招呼傾計, 我總覺得尼個伴郎哥哥(佢又係我的中學師兄)係一個幾有趣的人, 哈!

我更見到好多中學的師弟師妹, 佢地個個都記得我, 最開心係同佢地傾計好開心, 因為佢地都童心未泯, 比起其他大人, 同佢地交談愉快得多!

so 我唔想只為尼少少的開心而回來, 好似好對唔住自己咁, 唉~~~

星期六咁就過左了~~~