2007-05-07 01:39:53小雲雲

我可愛??

昨晚去frd生日party, 好多人, 但有一半得十六七歲唔飲酒的, 餘下的飲到死哂, 仲要開左一支一隻手臂咁高的芝華士黎加疏打水飲, 勁!!!

期間, 壽星女個細表妹居然同我講覺得我好"可愛",
我個反應係:"下, 你唔係第一次見我拿喎!"
佢話:"我記得呀! 但真係覺得你可愛呀! 頭先同你講過的, 但可能太細聲, 你只係應左"吾"咋!!!"
之後我就答佢:"下! 係呀, 其實只有女仔會覺得我可愛架咋, 無男仔覺得的."

真的, 我幾乎無聽過有男仔咁同我講過, 依稀記得曾經有個朋友在k房內話我可愛, 然後不斷用手指搞我塊面~~ 之後周圍幾個朋友就一齊搞我塊面, 哥時我覺得好似俾人強姦緊咁, 不斷玩我塊面, 無奈! =.=|||

又記得, 好似有個朋友在internet上同我講:"其實你好好架, 幾可愛架之類(唔記得係咪)", 哥時差d鍾意左佢, haha 講笑o者, 實質覺得幾有趣, 有男仔會覺得我好??

又又記得, 以前個男朋友都話過我好好的, 想同番我一切!!!

又又又記得, 曾經一個我有少少喜歡上佢的男仔, 話我在工作上好認真, 做得好好, 係一個好心地的人, 但私底下唔多認識我, 唔識評論我!!

又又又又記得, 真係曾經有不少女仔同我講:"你好可愛呀! 係好女仔黎架, 遲早有好男仔鍾意你的, 知嘛!" 吾~~~ 搞到我唔知俾咩反應佢地好, 或者係因為在大多數人眼中, 我的年齡比我實質年齡細左一兩年吧! 所以佢地會用有趣的語氣同我講野的, 哈哈!

ok, 總括黎講, 其實我都like人地覺得我可愛的, 證明我仲細個囉, 幾好呀! 唔想咁快大個呀! 但其實如果有男仔覺得我好、可愛之類的話, 我都有可能會鍾意佢地的, 因為證明尼d人識得欣賞我的優點囉! 可以成為我的好朋友, 哈哈~~ good!