2006-08-21 00:26:59小雲雲

偶遇

剛過去的周六係好豐富的一天, 先係返工收工, 再去美容院, 然後行下街食下飯, 返家之後又再跟個同行的文員朋友去唱K, 一整日的戲肉就在此, 先係見到與同行朋友一齊黎的高三同學, 原來係我中學同學; 然後到K房後, 又見到兩個中學在宣道堂上英文班的兩個同學仔, 再到後期又見到一個係我夜校同學, 嘩~~ 尼個世界真係細, 佢地全都是我個同行朋友的兩間不同學校的中學同學仔, 哈哈, 真巧, 於是我就响一個雖陌生, 但又感安全的情況下, 好安心咁同尼班新朋友玩, 雖然我個同行朋友後來都無同我一齊玩, 而係俾人捉住左, 哈哈, 不過我仍然好安心咁玩得幾開心(我個人), 總括黎講, 整晚都OK啦, 好彩下午在美容院瞓過覺, 所以到半夜都仲OK, 否則就好似我個同行朋友咁: 好好好眼瞓地玩, 見到佢都覺得辛苦, 哈哈!!!