2006-07-15 20:11:08小雲雲

放完假了, 一切如常

5 July 2006 ~ 9 July 2006 放左四日No Pay Leave, 同屋企D人去左旅行, 雖然同佢地去覺得好噪好噪, 好煩好煩, 好緊張好緊張, 語言又不通, 但總算叫做去多次旅行, 坐多次飛機(我細佬仲係第一次坐飛機添, 懷住驚的心去搭), 識到一班好有趣又幾NICE的香港團友, 仲識到個可愛中學生妹妹添! 全程中最有趣的莫過於個個人都以為我同細佬係”兩兄妹”, 且我地仍是學生, 哈哈, 到第二三日左右至開始有人知道我地係姊弟, 好搞笑!

由5日朝七點去香港, 至9日晚十點半返回香港機場, 10日零晨一時半返回澳門的家, 整個旅程就此完結, 亦意味著我又要返工了...
10日朝九點, 我又如常返工做野, 唔同的是...一開工就要緊張總公司有無速遞文件來澳, 有無我要的東西, 因為好急好急的, 可是... 唉!! 整個星期我都做到無停手, 因為有好多急野同煩事要處理, 做到我同其中一間勞務公司的助理經理(澳門人)响到互吐苦水, 唉~~~ 昨日仲搞笑, 經理問我有無朋友要找工, 介紹入我地公司做文員, 我心諗, 上次唔係話唔會再批公司請文員咩, 方唔係佢地諗住澳門人平香港人一半人工, 所以想請人咩, 但我又心怕佢唔知會點對付我, 因為... 我唔聽佢話攞! 所以我無諗住介紹人俾人, 等到HR真係話我知批請人先算啦!!!