2006-06-25 02:22:32小雲雲

愛上了

我發覺...愛上了...孤獨...

其實尼個感覺已經唔係今日至有的, 係近幾個月以來都存在的想法, 只係一直都無post出黎而已!

或者, 我係喜歡一個人, 留在家中(最好無人在家), 瞓下覺, 睇下電視, 行行企企咁過日子, 周圍無令我煩躁的聲音存在, 那是我最愛的生活...

即使某日難得地我行出街, 都越來越喜歡一個人周圍行, 聽住歌, 行我想行的地方, 睇我想睇的東西, 不需要介意別人睇到我當日的面部表情而特意俾表情人地睇, 鍾意笑就笑, 怒就怒, 做回自我, 這是我最愛的生活...

我發覺...自己真係越來越愛一個人生活的日子了...

究竟係咪我變得孤僻左呢?? 係好? 係壞?

上一篇:氣~~難下

下一篇:漫無目的