2006-02-14 01:53:24小雲雲

一年一度的情人節又來了!!

一年一度既元宵佳節剛過左兩日,又到西方情人節了,回想起到目前為止,我好似試過一年有人同我過情人節咋,但亦試過在情人節時同人散拖,所以尼個日子其實我應該都又愛又恨至真。不過上年都仲有同個女朋友仔去睇戲,超搞笑,人地成雙成對,我地就一雙一對,都幾好呀!丫!下次試下同一大班無拍拖的朋友在2月14日去睇戲,唔知又會點呢?

其實本來打算今年的中西情人節都在家中度過的,元宵我已做到了,就係留在家中睇電視,打英文CV,但聽日的情人節卻要返學...又要到十點至放學了,但又好想走堂喎,因為反正都會有好多人唔返架啦!@.@

適逢佳節,我感觸地諗,究竟係我唔爭取、還是係我對愛情已經心灰意冷呢?定益或係我將其他野放左响第一位,而將愛情尼樣野放後左呢?我都唔知,不過今年卻對任何野都無咩大感覺,或者真係心死了吧!!究竟係可喜定可悲呢??