2006-01-12 22:26:19小雲雲

上網對我來說是多麼困難呢!

今晚好舒服咁響個朋友家上網, 而個朋友就正在上班, 有D樂極忘形咁, 差D唔記得我係想做功課的, 哈!...

頭先上黎時, 剛好緊隨住個朋友的細佬的朋友後面上黎, 到門口時係她細佬開門, 她細佬真勁, 開完門俾自己個朋友之後見到我仲認得我, 唔關門住喎! 真係叻! 但我就因為唔係時常見到佢, 所以到依家都唔係好認得佢, 有D唔好意思, SORRY呀人地個家姐!

我發覺近日每馮返到家就無咩胃口食飯, 又口淡淡咁, 但去到朋友到又有胃口兼有興致食M記喎, 真奇怪, 或者我真係需要有一個有安全感的空間休息一下! 好彩有人地家的KEY響手, 哈哈! 又要再次多謝人地個家姐拿~咪即我個朋友女攞!!!!