2004-11-09 01:17:22clooneylap

8/ 11 紫柔同學究竟做過D咩呀?

今日啱啱試教完,無我所預期嘅,總算全身而退啦﹗Christina 話我偏向強調政府部門嘅缺點,我覺得 it's a relative concept,at this moment ,真係好似handle 唔到呀﹗「信心充足,態度良好,須注意衣衫﹗」唔知佢響邊度搵到我D信心,我就唔多覺佢嘅存在喇﹗態度良好?態度不嬲都咁良好架喇﹗注意衣衫?我知,咁唔通響大家面前整咩﹗Christina所講嘅我全部都收到,的確有好多空問改善呀﹗


邊個最節儉?好似一面倒嘅共識呀﹗紫柔同學究竟做過D咩呀?我覺得同紫柔講野個少少時間係最relax 嘅,又係最成功嘅第幾十秒﹗