2004-07-14 23:39:01classkingalice

13/7/2004 董建華比人con

今日成點先起身, 爽呀~ 之後同亞峰去左阿德度食早餐/lunch/tea。之後返hall睇電視, 董建華比人con, 睇到我火都唻埋。明顯佢係毫無準備, 有無搞錯, 如果我係議員都寧願訓多陣, 問都費事問呀, 浪費時間!!! 等埋占放學, 就一齊出去買生日禮物比渣。買左隻識得行o既小飛俠, 超可愛, 個髮型同渣o個個一樣!!!行街街又好開心呢, 占一句“過晒燈位” 笑死人, 不過亞峰話我地唔理佢…… 7.00pm排戲@TU podium, 有老鬼alan探班, 好有趣呢~~佢一句"感覺好好"做comment真係感覺好好!!! 夜晚同渣慶祝生日, 渣要開工, 所以落舊can外搵佢, 原來諗住懶神祕, 唉, 點知比佢發現左……係舊can外慶祝又別有一番風味, 除左我地八個, 又點少得vivian & andy呢, 呵呵~~渣蕙, "渣"緊粒"dan"心呀, 蘇舟呀!!!嘩哈哈哈哈哈哈~~ 送走占搭車後返counter幫promotion team庇護, 忽然諗起亞濛講半夜D忘命飛van有幾危險, 越諗越擔心佢o既安全, 真係唔知點解, 平時我唔會咁諗野架, 唔……好彩佢返到大埔自已打電話唻咋, 唉呀, 擔心死人喇, 下次都係唔好比佢一個"弱質女流"自己返屋企~~ Today’s Highlight: 今日, 比我發現有人o尋晚曳曳, 睇多左半陣電視先訓, 我都話我會知架啦~~