2004-07-14 23:30:19classkingalice

12/7/2004 旅行

晨早去左二叔度拎D grant/loan野比佢簽名, 細佬一早未刷牙就掛住睇電視; 詠詠o個個養左一竇蟻o既櫃, 唉……低能架, 見到都嘔血!!! 走左之後入左大埔搵亞朱太個仔, 大埔真係好遠, 好似去旅行咁, 之前o個晚同亞朱太個仔諗左好耐有乜有意義o既野做, 卒之呢個下晝……真係超有意義呀!!!!哈~ 今晚無排戲, o係S214睇2nd run through o既帶, 嘩, 我個頭痛到好似就唻爆咁, 好辛苦, 多謝可愛cathy兩粒panadol救返我!!! Today’s Highlight: o係靚靚食完我o既車仔飯(無錯, 係車仔飯)之後, 同濛 & menu o係尖東傾偈, 同場加入andy, 嘩, 犀利喇, andy講野講到好似成個莊員咁, 好, 我地歡迎你~~濛同menu話佢地男朋友都唔明白佢地上莊同開會o既快樂 & 不快樂, 唔…我真係超幸福呀~~ Today’s Highlight: 多謝亞朱太個仔今日陪我, 今日玩得好開心呢, 下次再玩過!!!