2004-07-14 23:21:54classkingalice

10/7/2004 理解 VS 接受

今日因為會展有education expo, 公司怕唔夠人幫手, 所以急召我歸隊, 哈哈, 於是我又重返HKICE喇~~ 今日主要都係幫手睇場, close sales 同埋睇住班summer job做野, 但都要來回會展同公司, 沿途不停叫人做野, 入到場帶住個exhibitor個證懶pro咁行入會場真係超型呀!!! 搞到成七點鐘先走, 約左占o係尖沙咀等, 然後一齊行返poly。返左counter hea左陣, 見到峰流左一大篤口水, 哈哈~~之後占就要返屋企食飯……其實我真係唔餓, 不過你打去叫亞峰買野比我食我真係超開心呀!!!仲有, 今晚傾左好多偈仔呀~~ Today’s Highlight: 今日行街無乜點講野, 唔係無野講, 係唔駛講呀~~理解你係咁o既人, 但原來理解同接受係兩回事, 或者經過今次之後我開始接受……