2007-04-28 15:47:08nSbT

如果人口可以減少的話......

近排成日睇新聞,
都係關於地球生態受到嚴重威脅,
不然就係強姦案呀,殺人案咁。
係咁既情況之下,
不禁令我諗起以前大姐夫成日講既一句野:
「中國人口咁多,死咁九成人就啱嫁啦!」
然後,我又好認真咁計過,佢又係講得幾啱,
依家中國人口有14億,死九成都仲有1.4億人係度,
仲夠馬仔同美國死過。

不過,問題係全球有60幾70億人口,
中國死十幾億都仲有50幾億人係地球,都仲係太多,
因為剩係印度同非洲人就有夠多了。

所以某程度上,我係支持死刑的,
因為有d人就真係死有餘辜,
坐監又浪費人類資源。
又因為呢個原因,我好憎d人權組織成日出黎搞事,
台灣就好多犯人因為人權組織求情放監,
最終出黎又犯案,周圍係度害人,
呢d人,擺明冇得救,死左佢算罷啦。

我有幻想過,如果我有超能的話,
我先會令中國、印度、非洲人口減少先,
咁起碼全球少過三分一人了吧~
之後,讓一些好老好老又冇人照顧,或者病到好嚴重既人,
衰d講句就係係度等死既人安樂死,
咁樣總好過佢係人世受煎熬。

咁樣少下少下,到時全球人口應該得返20~35億吧,
夠嫁啦,差唔多了,
咁咪可以保護地球,維持生態囉~

所以我好想俾個建議阿美國總統布殊,
不如用晒美國d軍事武器令美國人同中國人死咁d先,
順便佢又自殺埋,
咁咪天下太平囉~~

p.s. 其實台灣都有一個好應該去死的,
   不過我廢事講出黎後我俾人暗殺,
   所以都係唔講好了......知道的人心照啦......