2004-08-24 18:24:15麻薯 PuPpy

What’s in a name?

”What’s in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;
So Romeo would, were he not Romeo call’d,”
---Juliet

所以我說嘛
記不住人名 is not that bad ma huh?
hehe
besides...
雖然我記不住人名
但人我可是記住了哦
所以下一次見面時
如果我不小心無心忘了你的名子
請你不要生氣 我不是故意的
我真的try my best 了
再請你耐性的提醒我一下
有一天奇蹟一定會出現的...

Smile!! ^_____^

上一篇:我以前的生活

下一篇:空氣中的味道