2008-04-16 02:04:35huangdamur.

Track 6


走在清醒的街道上

你有沒有想過我為什麼

撥開頭上藍色的髮絲

你有沒有看過我為什麼



冷冷的空氣壓縮了所有的片段

彷彿被偷走的明天找不回今日的我愛你

不需要街道上的警衛提醒小心車子



水是凝結所有的嘴唇

說不出所有的天涯海角

躊躇也走不出羊腸小徑



聽不完的呢喃也看不清所有的腳步

電子的高度讓我忘記距離的分離

我自己唱歌假裝全世界只有我一個人存在



手拍打著看不見的空氣

希望思念可以隨著氣流徘徊

把音樂轉開可以忽略所有的雜音



Mommy, can I go out and kill tonight?
I feel, I feel like taking a life.
Please, I wanna seal the kitchen knife
and feel, feel like taking a life.

Rippin kittin kidding on the round

Daddy, can I go and haunt tonight
like you do on Sunday mornings.
Honey, give me a real gentle knife
to feel, feel like taking my life.

Rippin kittin kidding on the round

Mommy, can I go out and kill tonight?
I feel, I feel like taking a life.
Please, I wanna seal the kitchen knife
and feel, feel like taking a life.

Rippin kittin kidding on the round

Mommy, daddy, please let me go

















圖片來源: huangdamur. 自行攝影


【丹尼*】 2008-04-16 21:02:09

你真的很讚耶!!