2005-04-04 21:14:29謝西嘉

04/04/2005*→番到香港啦※日記←

04-04-2005

今日係考察既最後一日啦….有d唔捨得呀…
大家一班人真係有開心 唔開心啦…
之後起身梳洗….

之後miss張話去飲茶….數人去…
d風景真係好靚呀…我地成班又傾計啦…
好快已經到啦…..8點幾已經到啦..
之後就去深圳….

我得知一個消息…
原來唔見飛果個人….佢有男朋友….所有人都係啞左….
原來一個男人都會有男朋友架…
之後我話左比maggie知…佢叫我 你快d搵番個男朋友…..連一個比你差百倍既女仔都會有男朋友….你無可能無架…
之後我再同sharine講….原來佢係火車都知…
佢都啞左…原來果個人既男朋友係同佢同質數都係差唔多…
唔怪之得啦…陰公囉…..
簡單講句…男人加男人….=咩…..自己諗…

之後就去飲茶…..一人都係飲左三十幾元…
fouir同我地講番今次既表演…
佢話我 本身個人幾獨立 有內涵 有遠見 …..話我去邊一間做都可以架….
之後走啦…坐火車番香港….

爸b係九龍塘等我呀…
之後番屋企….
媽咪打電話話去翠林飲茶…
之後番屋企沖涼….
之後番到屋企就收拾一下d野..

suki打電話比我呀…傾左一陣囉….
之後就打日記啦…打番咁多日既日記….都幾耐架..
之後就去食飯…
之後就打日記啦..
問番d 同學攞相 片果d野…