2005-04-04 21:03:35謝西嘉

02/04/2005*→遊覽張家界※日記←

@202/04/2005

今日一早…起身….梳洗就出門口啦…
又係咁啦…..一定會有人轉…..唔理咩情況下…..

之後就去左”張家界景區環保旅遊客運”….了解當地既管理工作…
我地唔知咩事…入到去…
我地知道係睇機….原來有好多閉路架…
maggie仲未知咩事….岩岩地下就有一格格既地版…
我同ivan玩maggie…你企定呀…好快就去到山頂架啦…
我講…一陣甘左製之後就會去到山頂….仲會變身添呀..
之後我 cathy betty Maggie ivan 同eriko 一人企一格,…
數一二三 跳….成村人望住我地….哈哈.,..
之後又玩多一次…再跳…哈哈…..

之後就去坐吊車…..
入面有我 Maggie betty cathy eriko 同ivan…
我地係入面唱歌….又係童話…
之後我地又玩囉….哈哈…

今日又真係會舒服d…..
唔洗行得咁辛苦…哈哈..

之後行去睇風景….
個導遊都唔醒….果度有好多蚊架…仲企係果度…
fouir出聲囉…話唔好企係度…

之後我地都唔理佢地講咩野…因為好晒….熱死…
之後我地成班人…唔記得邊個有份…都係我地成班..
玩打手….之後最後…maggie推左我落山….好驚呀…
其實下面都係路離..但係佢太大動作….推左我落去…恐怖….
之後maggie係咁同我講對唔住…

之後周圍行…
之後就去左”銀都酒店”食飯…..
情況都係咁…又係一上要等eriko姐食左先…

之後去咩鬼野行…..又係果d風景區…叫”十裹畫廊”…
入面有”三姐妹峰” 同 “采藥老人”…
我 Maggie 姑婆 yoyo 同兩個隔離班既人都有搭觀光車…
都係叫火車….
20蚊人仔…就可以玩,….
加上攝影機哥哥同我同maggie玩…哈哈

之後就去左”地磺陳列館”….
其他人都有買野…..我買左隻紫色既介指...都係30蚊隻…哈哈…
好多人都買野呀…我覺得好靚呀…

之後番酒店食飯…
飯後…我地又玩野啦…
ivan 阿蚊 娜娜 又離玩野啦…
玩小豬同miss 張呀..
話小豬鐘意miss 張呀…小豬用個大聲公講鐘意miss…
玩左半個鐘到啦….
之後就玩姑婆同當地既女仔…
有個人比左個花瓶比姑婆…話係比果個女仔…
點知係你推我讓既時候打破左…

之後大家繼續玩….其實我覺得係好悶架…
之後又話叫小豬要左miss 張…屌…無聊…浪費大家既時間..
其實係呢一刻…大家都覺得好火…ivan仲唔知咁去玩……..

之後番房攞d野出離傾我地hktt學生既報告…
但係佢地答極都係 “張家界同韓國係無關係…”
九唔搭八…..


之後番到房…大家都準備聽日起行番學..
我叫左maggie去我房度訓…唔好去男仔房度訓啦..
之後就來左我地房…

我叫左cathy沖涼先…
maggie就去收拾自己既野來…
我就收拾野…+沖涼…

去左betty房…
房入面有我 cathy betty 同eriko…
但係eriko係房入面….企係門口既ivan係睇唔到eriko…
ivan就係咁望….因為ivan係望到我 cathy 同betty…就係望唔到eriko..
betty就話…eriko係入面呀…你係唔係要搵佢呀??
之後ivan就走左入離..哈哈….真係好笑…

之後betty來左我地房….傾計…
betty又來屌鬼啦…cathy都會幫手囉…
eriko又走過離…好嬲咁講…ivan 跟住晒呀…我收拾緊野架嗎…
無法啦…人地鐘意你丫嗎….邊個叫你低胸+短褲咩….
之後同betty一齊番房….
Cathy發火啦…到佢屌鬼啦…

我同maggie同床…
之後睇電視訓交….我都係聽歌訓交….zzzzzzzzzzzz