2006-09-01 02:15:07▕’’CiTa

2)


直到我遇见佢......
嗰时係冬天.我嗰晚HI大咗.走咗出去间场嘅后门.我猫喺度.我好唔清醒.但係我成个脑都谂起平.我好痛苦.我猫喺度喊.喊得好犀利.突然间有人开咗后门行咗出来.佢企喺度讲电话.我望咗佢一眼.几靓仔.几高几瘦下.应该都係成日出来蒲嘅男仔.但係我呢间场我一个星期来足七晚都未见过佢.基本上来呢度蒲嘅我都识.
"你唔好咁棱烦得唔得啊?我D事使棱你理啊.你自己掂点自己得啦."佢好嬲咁对住部电话讲完就CUP咗电话.
"哇...你猫喺度做咩啊?想吓死人啊.顶..."佢望到我吓咗一大跳.
"我猫喺度都要你批准啊?我喺度好耐啦.係你自己青光眼咋."我大大声咁闹番佢.无拉拉咁大声吠我.想死啊...
"你喊啊?"佢猫喺我对面.好近好近.我甚至可以见到佢D汗毛.
"我喊又关你事?我D事使棱你理啊.你自己顾掂你自己得啦."我学佢头先咁闹番佢.
"问下啫...HI大咗啊?上来我间房坐下啊."佢越靠越埋.我就越缩越走.
"你间房有宝啊?"我用杀死人嘅目光望住佢.
"宝就无啦.不过K就有一包."佢唔知喺边度攞咗包纸巾俾我.(我谂地下无得执呱?)
之后我就咁识咗佢...
上到佢哋间房.成班人都好生面口.我谂都係第一次落来呢度玩.除咗有个女仔我见过嘅.但係唔识.佢都周不时落来玩.
我坐喺佢隔离.佢攞咗包K过来俾我嗦.嗦完之后就同我倾计...
"可唔可以话我知你叫咩名啊?我叫华仔."佢望住我.只手慢慢搭喺我脖头度.我无拒绝.反正我都惯噶啦...
"VIKI..."讲真嗰句.我都对佢几有FEEL.但係我好清楚.即使再有FEEL都无用.一晚之后大家当无识过.
"你头先做咩喊啊?讲我知啊.睇下我帮唔帮到你."佢讲呢句话嘅时候个样好认真.好温柔.虽然知道係扮出来.但係我都有几分动容.
"无嘢啊."
"俾人飞啊?边个咁无眼光啊.咁啦.我做你条仔啦.我都唔算差啫."佢好越讲越似真.
"好..."唉..呢D说话我已经听到麻木咗.
"你话噶.咁以后我就係你条仔噶啦.你唔好出去媾仔啊."佢讲完就锡咗我一淡.
就咁样,我哋开始咗.同佢倾咗成晚先知原来佢係呢边人.好细个就出咗香港.今晚带香港D F落来玩...
本来我以为收皮之后佢会带我去开房.但係佢无.佢开车送咗我番屋企.佢问我要咗我个电话.之后锡咗我一淡就走咗.我喺度谂或者佢今日玩得太疲倦所以对嗰D嘢无兴趣.
后来几日.佢都无打电话俾我.我已经几乎忘记呢个人.但係嗰晚......