2006-09-01 02:10:00▕’’CiTa

4)


转眼间就过年啦.年三十嗰晚我哋喺酒店一训醒佢就车我番去佢屋企.佢屋企好冷清.得佢妈一个喺度等我哋番去.佢无兄弟姐妹佢讲过.但係佢从来都无讲起过佢爸.我谂佢爸可能过咗身.又或者同佢妈离咗婚啦...
未食得饭.我同佢喺厅度坐.可能我已经爱上佢啦.所以我好想知道关于佢嘅任何嘢.
"咦...唔见你老豆嘅?"我用试探嘅口吻问佢.
"我无老豆噶.你唔好再提呢两个字."佢好火.自从上次同飞锅嘢之后佢都未试过大声同我讲嘢.但係佢今次咁大声同我讲嘢.我个心好唔舒服.
"SORRY..我无心噶."佢好似睇得出我唔开心."佢同我妈离婚好耐啦.你唔好再提起佢啦.我哋都当无咗呢个人噶啦."
"嗯..."本来我都只係小小唔开心,但係佢越係温柔我就越觉得委屈.
"锡锡啦..唔好咁啦.我妈见到会唔中意噶."佢揽实我.锡我块面度乱锡.
一边食饭佢妈就一边起我底.我都有句答句.之后佢问我咁细个做咩唔读书.我无答.唔出声.就话我食饱啦...之后就行咗入佢间房.
佢跟住我行咗入来."我妈係咁噶啦.你唔好摆喺心度啦."
"我无嘢啊.你出去食饭啦."我笑得好假.虽然呢个问题无咩.但係我真係唔知点答.
"走咯.我哋出街食啊."你拉起我行出门口.
"无咩事唔好带佢番来啊."我哋行到门口佢妈就用好严肃嘅语气讲咗呢句嘢.
佢无出声.大大力咁关上门.但係我块面已经变咗苦瓜.佢一路咁氹我.氹咗好耐.终于到咗晚上11点几.佢车咗我去广场倒数.喺人群中.佢捉住我只好.好紧.好紧.好似话我知点都唔会放开我.
嗰晚我哋又出咗去玩.玩到第二日先番去.佢又车咗我去佢屋企.我唔肯行入去.佢就同我讲.佢要用行动话俾佢妈知佢认定我.
但係佢妈都好难应付.日日都用D好婉转嘅说话来话我知佢唔钟意我...