2006-09-01 02:07:08▕’’CiTa

6)


嗰晚.佢喺度同个F倾电话.我冲完凉出来见到佢个样好恐怖.好似好嬲.好火.
"做咩啊你?咁嬲嘅?"我坐喺佢身边一边抹干D头发一边问.
"你知道我最憎人哋呃我,你点解仲要呃我啊?"佢好激动咁企起身.瞪大对眼.
"我呃你咩啊?你发咩颠啊?"我好无辜咁望住佢.我几时呃过佢啊?
"你同过平一齐点解唔话我知啊?"佢逼近我问.
"边个同你讲噶..."我心虚咁答.但係我无心呃佢.
"你理得边个讲啊.我问你点解呃我啊?"佢退咗一步撞到电脑台.
"我唔係有心呃你噶.我都係唔想你难堪啫..."
"我点解要难堪啊?有咩好难堪啊?我根本唔在乎你嘅过去.如果在乎我都唔会同你一齐啦.早就有人同我讲过你以前D嘢啦.你以为我真係咩都唔知啊?个个都话你老泥妹.话你点下贱点下贱我根本唔在乎.我在乎嘅係你同我一齐之后点样."
我掴咗佢一把.之后就猫喺度喊...
我最唔想听到嘅嘢居然出于自己心爱嘅男人把口.口口声声话唔在乎.唔在乎就唔应该再提啦.
"对唔住啊.对唔住啊.係我错啊.好唔好."佢见到我咁样即刻过来氹我.佢一揽我我就推开佢.我真係好伤心...
"你走开啊.我唔想再见到你啊!"
"原谅我啦.我真係唔係有心提你以前D嘢噶.係我错啦.好唔好."佢一变讲把声就已经变咗.因为佢都喊咗.
"我唔係有心呃你啊.我都唔想提以前啊.我同佢都係怕你知道咗会唔开心咋.!"我望住佢.好心痛.我第一次见到佢喊...
"唔提啊.大家都唔好提啦."佢揽住我.我哋两个喊咗一阵就当好似无事发生过咁.
终于大家都知道对方之间嘅爱有几深啦.所以我同佢都好珍惜对方.好体谅对方.但係我始终都係过唔到佢妈嗰关...