2006-09-01 02:02:00▕’’CiTa

7)



嗰日.佢香港个老细打电话来叫佢番去.话有嘢要倾.
"出来倾下."佢出咗去之后.佢妈就来敲门.
喺厅度佢坐喺我对面.好严肃咁望住我.十几分钟都无出声.
"有咩你就讲啦."我率先开口.再对望落去我怕我会变白痴.
"你同阿华一齐有咩好处啊?我谂我要话你知.虽然我哋住靓屋开靓车.但係等我死咗之后D遗产都唔会俾阿华.喺佢话唔读书嗰日开始我都讲好咗.要佢自己赚钱养自己.我唔会俾钱佢洗.以后我死咗所有财产都归佢舅.因为我要我个仔自力更生."佢妈讲完就将份遗嘱推到我面前.想证实佢所讲嘅嘢.
"咁又点啊?唔通你同世伯结婚都係为咗钱咩?"我讨厌人哋攞钱挞我.有钱好巴闭咩?只不过嗰两千万几万存款就可以用钱来侮辱人哋嘅人格咩?
"......"佢用好奇怪嘅眼光望住我.可能俾我顶到讲唔出嘢来啦.
"我知我咁细个无资格同你讲爱.但係钟意一个人都唔可以用钱来衡量."我讲完呢句嘢就入咗房.佢一直都无出声...
当时其实我真係好惊.不过可能嬲过头啦.先会敢讲出嗰D嘢.我番到房自己一个坐喺度傻笑.呵呵.我都唔知自己几时变得咁勇敢.好似电影度咁.同个阿婶讲爱.哈哈!!!
过咗一阵华番咗来.我同华讲咗我今日讲D嘢.佢都笑咗一阵就好认真咁同我讲.叫我唔好再提佢老豆,唔喺嘅话就好大锅.
"到底咩事啊?"我真係好想知.
"佢同我妈一齐嗰阵好穷噶.之后我妈同佢挨咗成十年.有咗钱之后佢就出滚.跟住仲要同我妈离婚.嗰阵我得3.4岁咋.我妈一手一脚带大我.呢几年佢猛咁揾我哋.因为佢个二奶无得生.佢无后代就想揾番我.我哋都好憎佢."华讲得好清楚.我见到佢D表情好痛苦.
"唔好提啦.以后我哋一家三口要开开心心啊.哈哈!"我坐上佢大腿度撒娇.
"猪头..."佢将我抱得好紧.我谂佢个心度一定好激动.
尾声
时间流逝.转下眼我哋就一齐一年啦!佢话过一等我够年龄就同我登记.我哋都好希望呢一日快D到.我哋都好想可以快D成为合法夫妻.斯守一生.
嗰日喺我哋一周年纪念.我哋去咗海南岛旅游.天气有D冻又唔可以游水.我唔知你带我来呢度做咩.但係当到达目的地嘅时候我终于明白.我哋企喺嗰两块写住天涯.海角嘅大石下面....
"老婆.天涯海角都有你陪我走过.我哋以后都唔可以分开噶啦."你拖住我对手同我讲.你又面红啦.你面红个样好得意.好可爱.
我哋一齐喺海边睇日落.我真係觉得自己好幸福.因为有你.虽然我从来未开口同你讲一句我爱你.但係我嘅心.你明白...
又就来过年啦.我哋一齐去行东门.之后佢话佢要去纹身.去到之后佢同个老板讲话要纹个X.因为我个名最后一个字係X呢个字母开头.佢将个X纹咗喺胸口.因为嗰度代表心.
佢嘅意思係心只有我.见到佢咁我好感动.我都要求纹个H喺心口.之后我哋两个痛到一齐喺度震.但係震得好幸福.
之后我哋去行到西华宫门口.因为人太多.我哋走散咗.我先见到佢.我见到佢好似好紧张咁周围望.我特灯走过佢附近喺度叫佢个名.我扮到好惊咁.佢走过来揽住我.同我讲."傻猪.我喺度啊.".好甜蜜.好甜蜜...
夕阳真係好美.但係终于都係到咗黄昏......
嗰晚.我哋喺猎奇门HI紧.突然间佢朋友打电话来话佢哋喺百雅图同人哋打架.叫华过去.华叫咗佢F睇住我."老婆乖啊.老公出去一阵就番来.我爱你.要乖乖地啊."佢讲完呢句野就走咗...
一个钟过咗去.佢都未番来.我好惊.好担心.打电话俾佢竟然无人听.我越等越惊......
终于我最怕嘅事发生咗.佢妈妈打电话俾我叫我去医院.话华撞咗车衣家急救紧.我一边喊一边走落去接咗部的士过医院.去到医院.我见到佢妈妈坐喺手术室门口一直都喺度喊.

"点解会咁噶?"我走过去捉住佢妈对手.好激动咁问.
"我都唔知啊.头先有人打电话去屋企叫我来医院."佢妈已经喊到把声都哑埋.
我坐喺佢妈身边同佢妈揽埋一齐喊.一个钟.两个钟.三个钟.四个种.终于.手术室个门开咗.个医生走咗出来...
"我们已经尽力了.你们进去看看他吧.马上要推去太平间了."个医生讲完就走咗.
我同佢妈冲咗入去.见到佢训喺度.佢妈晕咗.D护士送咗佢妈走去第二度.得我一个留喺度...
我望住佢.手摸住佢块面.佢块面好冻.好冻.我除咗件衫帮佢撼住个身.佢最怕冻噶啦.我要俾D温暖佢.我用尽全力抱佢训喺我身上."华.唔怕.唔会冻噶啦.唔使怕."我猛咁锡佢块面.因为佢话过最钟意我锡佢."华.我爱你啊.你有无听到啊?应下我啊."我揽住佢喺佢耳边讲.我谂佢训着咗啊.所以无应我.一定喺咁.我一次又一次咁重复我爱你呢三个字.等到佢一训醒就可以听到我讲’我爱你’.佢随时可能会醒噶.所以我要一直讲.一直讲.
过咗一阵.D医务人员走咗入来.佢哋要我借过.佢哋推咗佢走.我企喺原地.望住佢俾人推走.我眼前一黑...
到我醒番已经喺自己屋企.我起身之后先记起.你离开咗.你永远离开咗.你离开咗两个世界上你最爱都係最爱你嘅女人...
四年啦.我一直都无同过其他男仔一齐.因为我係你老婆.永远都係.只戒指我带到衣家.我会戴一世.呢只戒指係我哋嘅结婚戒指.仲有条手链...
但係我嘅世界.喺你离开嗰一刻只剩底灰色...