2009-05-03 13:42:02圈圈

KeLLy suNG ♥

想傳簡訊給你 可是我很害臊 哈哈 等你自己發現吧



謝謝你因為要打給我每個月鈔票大把大把灑♥

but 誰叫你不會用skype 該跟上科技的腳步啦 :P

謝謝你不管審麼時候只要i need u, ur always there ♥

but 不過你應該的 因為我也是這樣 :P

謝謝你只要發生事情都會想到我 i feel very special ♥

but 我也是 所以你不要太驕傲 :P

謝謝你讓我知道朋友可以像真的家人一樣 ♥

but 在台灣那麼常住我家 不把我當家人也說不過去吧 :P

謝謝你讓我知道就算我審麼都沒有 我還有你 ♥

but 我不會真的那麼慘 所以這只是假設 不兌現沒關係 :P

謝謝你陪我走過這麼多 for better or for worse 都不離不棄 ♥

but 你捨得丟下我嗎 :P

謝謝你當我堅實的後盾 永遠給我靠 ♥

but 你下盤比較穩嘛 不給我靠真的浪費了 :P

謝謝你聽我批拉趴拉亂講話 開心抱怨還有智障的事♥

but 你話講的更多 :P



♥我們一個像夏天 一個像秋天 卻總能把冬天變成了春天♥

真的很高興有你

如果台灣海峽不能把我們拆散 nothing can:)



i love u kelly sung♥

牙齒掉光光還要一樣好還要一起嘴炮當智障喔



好想把你進口來大陸



上一篇:haircut

下一篇:i’m yours

kelly 2009-05-04 22:34:45

dear angel
my father brough that ...\\”laptop\\”..home..
and i am using it .it has that \\”skype\\”
but i don\\’t know how to use it or get in it...
i have lots of things to tell u ....
but i don\\’t have enough money to pay for the cellphone bill... u know that...
so if u want to talk to and see me on the skype ....please help me to apply for an password...ok ?
and u i think the most important thing u should do now is to focus on ur entrance test:)
so....don\\’t worry about me ok!

版主回應
woohoo:) finally u have like some kind of tech stuff haha cavewoman:P

i got u an account and im gonna text u in a minute:D

omg KELLY ACTUALLY HAS SKYPE after skype was invented like ages:DDDDD

by the way u havent mentioned a word about my short hair!!!! so do u like it ;););)

and im pretty sure i will do well on the exams;) so yayyy but its not an entrance exam dumb dumb, its called AP exams!!:)

night baby!! cant wait to talk to u on skype!!!!!!
2009-05-04 23:13:45