2022-12-16 15:05:08影子

歌詞美

https://youtu.be/9NO5zuATwkc

作詞/作曲:Melody Gardot

《Sweet Memory》
甜蜜的回憶 
Sweet Memory 
談一段甜蜜的回憶 
Talking bout a sweet memory 
它在我腦海裡轉來轉去 
It goes round and round in my head 
很快我就會想要真正的東西 
Pretty soon I'll want the real thing instead 
但現在我得到了這甜蜜的回憶
But for now I got this sweet memory
晴天晴天 
Sunny day Sunny day 
沒有一朵雲穿過天空 
Not a cloud crosses the sky 
我的眼裡沒有一滴眼淚 
Not a tear comes to my eye 
在這個陽光燦爛的日子
On this sunny day
甜蜜的回憶 
Sweet Memory 
談一段甜蜜的回憶 
Talking bout a sweet memory 
它在我腦海裡轉來轉去 
It goes round and round in my head 
很快我就會想要真正的東西 
Pretty soon I'll want the real thing instead 
但現在我得到了這甜蜜的回憶
But for now I got this sweet memory
甜蜜的回憶 
Sweet Memory 
甜蜜的回憶
Sweet Memory