2006-11-10 12:47:37Chu Son

一柱香時間佛洛依德陪你一場莊周夢蝶













被雪了很久

打開雪櫃找我

放我在碟上

再放在肥牛,鵝腸,牛柏葉旁邊

左邊是個大火鍋





等了很久,還未食我

之後重複上次

雪完,放在枱面,放我落個鍋,食完所有,食剩我...又再放我落雪櫃...

打我邊爐...





雪櫃門一關,佛洛依德又出現

又再指點我,佢頭一句...





你小心...

你唔好再假有型有款,實質著童裝瀟灑

唔好再懶溫文儒雅,實質臭脾氣黑面,發爛渣

成日都想冷若冰霜,但實際又忍唔到笑...





痴線的!我廢事理佢!

又再等下次再比你打過我邊爐





我頭一啖最好食,第二啖已經<鞋>左d

第三啖美女廚房式嘔吐......

其實多謝你已經食左我50%至真...

至少比我知道我仲有一半好食...

食得是褔,記住唔好錯過!

記住介紹比d fd

叫佢地食埋我個50%...



期待會見到你

猴擒食我!

最好焗我,入味d...





愛上大殺傷力武器

我即刻變左薩達姆...

仲未掌握神經毒氣

我已經都好神經地叫你聽我這篇xanga

聽得辛苦神經中毒自閉死...







氣溫可以較再凍d嗎?

不然我會發臭的!



























p.s

我過幾日生日唔好send sms比我呀

我個電話個screen是壞的

我睇唔到架!!!!記住呀!!!

多謝定大家的祝福呢!!