2006-11-10 12:43:06Chu Son

報告








起身.刷牙.洗面.開電腦.煮野食.食野.做工課...

這些好看嗎?





我前面是電腦,左邊是廳,右面是窗...

我多數都是望出窗的

有山,有海,有香港首間折扣店商場<東薈城>,仲送多個赤 角機場...

住高些可以再望遠些

不過等 life會再慢點

掉了出街的衣服也會慢一點拾回

被人拾遺不報的真空時間也會長一點



右面約一米幾度 個電視播緊<天龍八部>

剛剛播完了...

少林七十二路絕技,降龍十八掌,乾坤大挪移,斗轉星移..

你最想學邊招?



我話個個男仔都要.黯然消魂掌...個個都要張憂鬱俊瞼

個個女仔都想做古墓派掌門,個個都做玉女

個個都想法練玉女心經...



我最想學武當派武功

最好就係兩儀劍法 太極劍...

做明門正派之餘可以做下少俠

可以久唔久抱打不平,又唔洗剪頭髮,又唔洗要好傷心先出到招...

最好就係心情唔好可以搵個樣衰邪魔外道發脾氣

如果見人武學修為高過你大可以直行直過

或者來一個不打不相識,羸個廣闊胸襟獎

因為你有胸襟不理世俗教條

名門正派竟會與邪魔外道結成好友

...







p?/FONT>s

你係飛鳥了,我係不動明

這是永遠的...

千萬別放棄...