2005-02-15 00:37:10chuitnggg♡

Valentine's Day

Happy Valentine’s Day时
原本今年想整d野食比朋友仔
點知琴晚整到一獲熟
最後都係冇…

今日好開心
首先係番poly時見到呆呆地o既yvonne
你o既表情係由 冇樣變做傻笑
哈哈
好掛住你呀
你要小心身體呀baby

之後上english grammero既lecture又好開心
因為我之前第一份assignment A左呀
真係好開心
收到時我睇左幾次有冇拎錯
原來比心機真係唔同d
我要一路都係咁时

o係lau o既 聳擁下
我最後都左堂时
之後攪埋d手尾就出去啦

多謝你d禮物
全部都好鍾意
真係有花收,仲係3個verison
唔再做吹水明喇
好野
鍚晒你
好多禮物
多謝你:)

跟住行海旁出去
好彩我整d野都唔係太難食
你鍾意我就整多d你食啦

夜晚o係葵芳pizza hut食野
好飽
























放心啦,我唔會虧待你o既:p