2005-02-13 22:54:13chuitnggg♡

13/2(日)

今日我8點就起左身
多謝好朋友家訓完仲打比我
我訓完就冇事架喇
你都唔好諗咁多喇

之後去lau到整野食
玩到燒"lone"野食!
跟住去左樂思食野
好耐都係石圍角食野喇
仲記得上一次去樂思
我同lau同tang仲一齊商量野
我仍然係妄想咁
但今次去就咩都唔同晒喇
我地仲係坐番上次o既卡位...

話時話我都好耐都同lau行街
搵日一定要行番夠:)

整到成5點幾先走
好倦

番到屋企又整野
點知Anna打黎提我做pragmatics
星期三前要做好佢-_-”

我係hea精...

今晚整左野糖水
屋企人都話幾好
好開心呀:)

好多野未做
我仲未買同整野比lau呀!!!




















































點解你把口可以咁衰!