2005-01-25 22:56:15chuitnggg♡

兩天

琴日佢病左
好似傷風得幾勁呀
好擔心佢呀

個傻瓜今日病到死死下又要陪我番學
見佢咁辛苦我寧願佢係屋企抖下
同佢講叫佢唔駛陪又係都要出黎
傻瓜黎o既
雖然如果你陪唔到我番我會唔開心
不過見你唔病到咁都出黎我會仲擔心...

第一次2日冇見佢
好掛住佢
mud你睇唔出我係好掛住你o既咩?
成日話我好似冇咩野咁
衰人黎架


上完堂hea左2個鐘
原本AEP2轉左timetable
lecture又唔駛上
我可以2:30就走人去探佢-_-”

o個2個鐘就同lau去左canteen食芝士火腿西多士:D

個傻瓜又出左黎接我放學喇
其實我真係好開心*3*
陪佢食完野玩左陣就番屋企lu




掛住你:(







































吹水明:我獨個行樂怎可快樂


















































近排好多人都病左,要小心身體呀