2007-10-07 00:33:12Black

考車

今日好似做左好多野
朝早同阿胡返左去mbc問李老闆拿校友會經費
因為同阿胡之間的誤會
所以導致唔能夠同金金bs

下就去左筷子基
因為今日去報名考車
有老世,余四,風濕,飛機,阿朱
五個人一齊去考
想考車好耐啦
今日終於比我等到啦
好想快d考到車牌
好想快d考到車送一頂自己設計過的頭盔比自己(夢想很久了^^)

搞完考車的事之後
同飛機兩個拿住相機周圍去
因為我公選要交功課
所以我地要去影d相返去
影左好多呢,返到暨大有排選lo

夜晚再同立生去左宣道堂的培靈會
兩晚的培靈會都有不同的感受
兩晚都有去書展
兩晚都有買書
希望可以利用今學期的空閒時間好好睇書啦

今晚去探阿ma同阿爺時
覺得有d奇怪
見到阿ma曬左一張大頭相...
阿ma個樣又唔係好高興咁
我想講d野,但我講唔出,因為我估到阿ma會點答我
最後只有問候兩老一番後就走啦
希望阿ma無野啦!!!