2005-07-14 11:26:32vincy&chu

略述近況

呢幾個 weeks ...
真係一言難盡

先係返左兩個禮拜深圳
去個 client 度做野
真係落手落腳去做
學到好多野
所以辛苦 d 都無所謂

但第三個禮拜
出了事
老細對個 job 既進度極不滿意
所以 hold 住左個 job
叫哂成 group 人返 hk 開會
連我都有份開會 (很難得既經驗)
卒之成組人要 stay at HK 再 plan 過

plan 左成兩個禮拜
整嚟整去都係個三個 box file
雖然日日五點收工
但很悶 !!
又學唔到野
浪費左好多時間

今日, 派了我上深圳
(原因: 擺個人o係client度, 無咁核突)
所以我今日同 tmr, 都會全天候上網
請大家o係office hour online
同我傾下偈
我仲會打多 d 日記
講下返工既詳細內容

Chu