2007-10-03 15:14:07尕.e

我有今日

今日系國慶假期嘅最后一日,
今個國慶系我人生中第一個最短嘅國慶.
3日就甘過左,真系超無奈啊.
無計啦,鬼叫e+自己系初三嘅學生咩.
從小學畢業到e+條路真坎坷.
好彩有要班好朋友陪我行,
我先有今日,
朋友真系好好,
仲有我嘅家人,
如果無左佢地,
我真系晤知點行啊,.
所以我要多謝好多人.

首先,我要多謝我親愛嘅媽媽,
無左佢,我就會好似無左一切.
佢真系好偉大.
每日都塔我翻學,接我放學,
我一輩子都晤知點補償俾佢.
多得有你,我先有今日.

跟住就系多謝一直俾好多快樂回憶嘅人:
張槎嘅朋友,你地俾左好多快樂嘅回憶比我,
識到你地,我真系好開心啊,
雖然e+晤可以見到你地,
但系同你地嘅美好嘅回憶,
我一世都晤會忘記.

系我成長中,我要多謝:
婧,你永遠都系我好朋友,
同你做到甘多年嘅朋友系我嘅福氣.

彩霞,多謝你系我最叛逆,
最低落嘅時候开解我,
你系我嘅啟蒙老師啊.
雖然你系一個老師.
但系你俾我感覺系一個值得信任嘅人.
我今日可以甘理智解決問題,
都系你教嘅.

吖灿,多謝你,
系我物理只后30幾分嘅時候.
你好有內性甘教我,
我有今日嘅成績最大功勞系你.

仲有好多好多系我成長中
陪伴我,叫道我嘅人.
多謝你地.

跟住多謝嘉雯.
就一年嘅友誼,
嘉雯已經系我最最最好嘅朋友.
真系晤可以失去e個朋友,
嘉雯永遠都系我最好嘅朋友.