2022-04-25 14:54:14chriswong77

【比啲掙扎】植髮前最後掙扎,估唔到比我做RGA生髮搞掂咗!(雄禿4年)

RGA 生髮好唔好?RGA 生髮有冇用?呢個 Post 傾下我嘅心路歷程,非打手、無收任何公司錢,大家如果信唔過可以出去唔送,純粹想 share 過來人心境,比想知道 RGA 生髮有冇用嘅人睇。嗱,講明先,我得唔代表你都得,唔包生仔呀!

 

RGA 生髮有冇用呢?唔洗你哋估,我講咗個答案先,對我嚟講係有用,而且比我想像中更好用,呢個係我估唔到嘅。相信好多人都將 RGA 生髮當成植髮手術之前最後手段,坦白講,我都係,雖然我得29歲,但都非常肯定唔洗3年會甩到無瀏海又見髮頂肉,遺傳自我阿媽啲雄禿,無辦法,一直食保記同早晚噴5% Regaine ,但頭髮都係一直甩,無咩生返嘅跡象,我都唔知,可能唔用嘅話老早就已經甩到無曬?

 

RGA 生髮唔平(或者係因為我窮),只不過佢比植髮更平,植髮可能要6、7萬,而 RGA 相比起價錢係平好多,咬緊牙關儲下錢3個月都可以Keep住做。就算唔係價錢問題,一世人植髮最多做2次(因為你後腦啲健康毛囊係有限,而且會留疤,留疤位都生唔返頭髮仲要搵其他頭髮遮住添)。我覺得應該到50歲同超絕望先會考慮呢個終極手段,而 RGA 因為拎肉位置好細粒,所以可以做好多次都無問題,基本上2年就可以做一次。

 

我知,好多人覺得 RGA 生髮價錢唔係問題,問題係 RGA 生髮有冇用呀!RGA生髮我研究咗好耐,每次甩得多頭髮、或者照鏡睇到自己禿嘅時候,我都會search下RGA 生髮,好似我阿爺粒佛珠咁盤完又盤、盤完又盤......盤來盤去,直到某日吹頭嘅時候成手頭髮,我一個火滾求Q其搵咗 google 排名頭幾名嘅 RGA 生髮中心,花咗幾分鐘填曬個人資料去登記頭皮檢測。反正用咩都無用,就的起心肝試下RGA 生髮有冇用,剃光頭之前都可以話自己已經盡咗力!

 

到底我去咗邊間,去到Post尾我先會擺link,我無收廣告費唔需要將個RGA生髮中心名掛喺口邊。其實上到去之後程序好簡單,就係放大睇頭皮毛囊密度個啲,跟住有個顧問定治療師會坐低同你分析做咩療程好,因為佢哋除咗RGA生髮之外,仲有激光生髮療程,脫髮問題唔算太嚴重應該會叫你做咗激光生髮先。

 

傾完發現我個頭都屬於輕至中度脫髮狀態,遺傳性雄禿,毛囊密度低而且每個毛囊真係得一條頭髮咁大把,同我諗嘅嘢都相差唔遠,最後佢哋都推薦我做RGA生髮,其實唔止甩頭髮問題,連髮量太少、頭髮毛囊太唔健康都可以做。大拿拿咁多錢,我梗係問到篤,RGA生髮到底有冇用?以我嘅頭皮頭髮狀態去做RGA生髮好唔好?我睇咗網上咁多RGA生髮真人實測報告,都知道有啲人好有效、有啲人有少少效,我都問咗好多問題......真係多謝曬個顧問好有耐心同專業咁一一答曬,比咗好多證據同臨床客人嘅相比我睇,話8、9成喺佢哋度做RGA生髮嘅客人都有效,令我都多咗啲信心。

 

因為要預約埋醫生時間,所以買完我就無即時做,其實比完錢之後個心就一直都好忐忑下,又興奮又期待又不安,呢段時間個腦一空就會亂諗嘢,我都唯有不停睇RGA生髮好唔好、RGA生髮有冇用嘅Rreport去平復心情。

 

到咗真係進行個日我就無其他嘢驚,純粹就係驚痛!不過好彩淨係得搽麻醉藥個下會痛,之後都只係得感覺,戳下戳下咁,但就無痛覺。醫生觀察完我頭皮狀態之後每邊耳後大概拎3粒肉,夾埋就拎6粒度,拎嘅數量都算正常,不多不少啦。

 

我Feel到個醫生係集中打我前額貓耳位、瀏海位同髮頂中心位,打曬之後仲有剩就打咗全頭一圈。我都唔太知點形容個陣時嘅心情,好鬼五味雜陳,因為我覺得個醫生好專業好細心,所以又興奮又期待RGA生髮好唔好,另一方面覺得每一針都係錢,一針落去就無咗幾舊水,好鬼肉痛。RGA生髮好唔好同RGA生髮有冇用都係後話,我個陣成個人真係來回哋獄又折返人間,如果今次RGA生髮都無用,證明我啲毛囊廢,我就可以安心去整假髮片或者直接剃光個頭唔洗煩(最慘係我剃光個頭好樣衰、好猥褻,頭型難睇我又唔係型男)。

 

雖然內心好多心理活動,但其實30分鐘就搞掂曬可以入返玻璃房,比返顧問同我傾之後護理事項,拎肉個位貼咗膠布,其他位就無,其實都feel唔到滲血,顧問話返去可以換乾淨膠布,其他都無咩需要注意,因為針口大細傷口好快就會埋曬,記住1日之後先可以洗頭。

 

顧問話RGA生髮對我有冇用、好唔好,就要比啲耐心睇下之後幾個月進展,大概2個月啦會有嘢睇到,無咩頭髮嘅M字額、髮際線同髮頂位會爆生BB毛,同埋會甩少咗頭髮,到時候可以考慮做第二次療程,咁就可以注射更多生長因子入頭皮,令療程效果更加好同持久......佢話雖然療程效果章程寫咗2年,但大部分客人做完RGA生髮,頭髮都可以持續生落去......嗯,我聽住先啦,都唔知RGA生髮對我有冇用嘅。

 

做完RGA生髮嘅感覺係了咗一件心事,有種無愧於心嘅感覺,而家回憶返其實自己心態都OK嘅,可能因為差唔多試曬好口碑嘅生髮產品都繼續甩、繼續薄,所以都無咩希望,當交下差啦咁。其實我呢種心態都幾好,咁先唔會崩潰呀。

 

雖則係咁,但我每朝起身第一件事就係去廁所照鏡睇下RGA生髮對我有冇用,因為我日日睇,所以當佢出現BB毛嘅時候我都係程睇住佢生、睇全佢多同慢慢長......個下完全明白懷胎10月媽媽嘅心情,我洗頭梳頭都輕輕力,呵護我啲BB毛,當然更加唔會Gel頭!我好耐都無試過咁感動,原來RGA生髮真係可以令頭皮回春!

 

可能因為心態躺平,唔想有希望有失望,所以我每日都戰戰競競睇住進展,好似陀仔咁都無同任何人講呢個好消息,驚啲BB毛小氣呀LOL(唔好笑我傻,你脫過髮你就知)。RGA生髮真係我做過最有feel、最work嘅生髮療程,我個下真心覺得如果有效,多多錢都制!本身以為RGA生髮嘅成功機會係1/2,但其實照我個頭咁都生到頭髮,好可能真係8成成功率,剩返2成唔得嘅人先會上網發版訴苦水呱?(再次頭盔:我真係唔係收咗錢嘅打手)

 

做RGA生髮到而家已經4個月,我仍然維持每日第一件事就係照鏡照全頭嘅習慣,其實好多朝早都仲覺得「係咪真㗎」,慢慢睇住頭髮生到掩住返條髮際線同頭頂露出嚟嘅肉,都覺得自己中咗獎,所有比嘅錢都好值得,至少而家唔洗成日自責自己洗頭、梳頭太大力或者扯到頭髮又甩多幾條啦......

 

RGA生髮到而家4個月,髮量當然唔可以講話好豐厚啦,點都唔夠同齡人多,但係都可以話係正常返,髮際線唔會好M同露頭頂,連同事同親戚都問我係咪用咗假髮片定係終於去咗做植髮......效果都真係肉眼同社交距離可以見得到㗎!

 

頭髮要自己生,唔係錢可以買到?其實真係可以用錢買到,而家RGA生髮一年比一年更加平,我諗住而家開始搞個RGA生髮基金,每個月儲少少少少,到2年後又做過,Keep住唔好比佢停!

 

我有時候覺得生髮都係睹博,根本都無人知點解會有遺傳性脫髮呢樣嘢,唔可以預防就只可以補救,與其買買埋埋成打用完唔係太油、就係太乾嘅防脫髮洗頭水,不如賭鋪大嘅、收獲亦都更加大。我就博贏咗,RGA生髮對我頭皮有效,就算睹輸我都無悔呀,植髮前你遲早都會試㗎啦係咪?

 

甩髮友們共勉之啦,總之。

 

應承咗你哋個間RGA生髮中心條Link喺度,有興就去望望,比個機會你個頭皮:

https://perfecthair.hk/landing/PH_SEO_RG_HK1378_PS83360_11183.php?utm_source=KOL&utm_medium=Words&utm_campaign=SEO_Link